Navzdory rozšířenému podvědomí, že drakoniáni jsou oddanými služebníky zla, vyskytují se na Krynnu i jejich ušlechtilejší příbuzní. Právě jim je věnováno následující představení.
Toto je svět impozantních bitev, odvážných cest, nepředstavitelných nebezpečí a bezpříkladné nádhery. Ale především je to svět draků.Nastává čas pro hrdiny
... čas pro odvahu
... čas pro Dragonlance.
Konečně jsem se odhodlal zaznamenat nedávné příhody nesourodé skupinky hrdinů, kteří se ocitli ve víru události Války kopí. Přidejte se tedy k podivuhodné společnosti, v níž vystupují: Marque Mar-Auragaard - Solamnijský rytíř, který holduje kvalitnímu moku a svádí vše špatné na staré bohy. Lilie - věčně optimistická dívenka se záhadným sklonem nacházet ve svých kapsách majetek druhých. Elinorei - zamlklá silvanestská elfka, z níž se vyklubala kořenářka a kouzelnice. Akar - rázný kovář povahy přímé jako dřevec kopí, avšak v jádru dobrák od kosti. Veverka - lesem odkojená lovkyně. Údajně má i civilní jméno, ale nikdo si jej nepamatuje. Bogdan - Krynnem putující bard, jehož cesty zavedly až do současné společnosti. Prý toho však nelituje. A konečně Gilmar - kouzelník, jenž se usilovně tváří, že kouzelníkem vůbec není.
Laskavý čtenář nechť odpustí, že zápisky začínají až nyní, zhruba v páté herní epizodě. Snad časem dopíši i to, co všemu předcházelo.
V tomto medailonku vám s co nejmenším počtem spoilerů představím jednu ze signifikantních postav Krynnu, arcimága a renegáda Raistlina Majere, Pána minulého a přítomného.
Toto je svět impozantních bitev, odvážných cest, nepředstavitelných nebezpečí a bezpříkladné nádhery. Ale především je to svět draků.Nastává čas pro hrdiny
... čas pro odvahu
... čas pro Dragonlance.
Navzdory rozšířenému podvědomí, že drakoniáni jsou oddanými služebníky zla, vyskytují se na Krynnu i jejich ušlechtilejší příbuzní. Právě jim je věnováno následující představení.
Po tisíciletí byli Rytíři ze Solamnie pevně svázani svojí Instrukcí a svým zákonem a představovali šampiony bohů dobra. V našem přehledu se podívám na tyto paladiny, na vznik jejich řádu a jeho fungování až do převzetí funkce Velmistra sirem Liamem Ehrlingem. Další fungování řádu v době Exilu bohů a po Válce Chaosu je totiž námětem na jiný článek.
Po tisíciletí byli Rytíři ze Solamnie pevně svázani svojí Instrukcí a svým zákonem a představovali šampiony bohů dobra. V našem přehledu se podívám na tyto paladiny, na vznik jejich řádu a jeho fungování až do převzetí funkce Velmistra sirem Liamem Ehrlingem. Další fungování řádu v době Exilu bohů a po Válce Chaosu je totiž námětem na jiný článek.