Vše Články Diskuze Blog
Vyhledávají se jen slova delší jak tři znaky.
Klíčová slova:
Žánry: Akční/Dobrodružný Fakta/Teorie/Realita Fantasy Historický Horor Komedie/Parodie Krimi/Detektivka Kyber/Steampunk Pohádka/Mýtus Romance Science Fiction Thriller/Špionážní Univerzální/generický Western
Systémy: AD&D D&D 3.Xe D&D 4e D&D Next D20 systém GUMSHOE jiné RPG Shadowrun White Wolf hry
Světy: Dark Sun Dragonlance Eberron Forgotten Realms Ravenloft Star Wars Středozem World of Darkness
Různé: Dotazy Flame/Polemika Inspirace/Novinky Materiály ke stažení Překlad Příběhy/Zápisy ze hry Recenze
Určení: jen pro dospělé pro DMy pro hráče pro začátečníky
Rozšířený režim
< snižuje prioritu slova.
> zvyšuje prioritu slova.
* jakékoliv znaky za uvedeným slovem.
+ povinné slovo
- zakázané slovo
~ nechtěné slovo (ojedinělé výskyty jsou přípusné)
"věta s více slovy" hledá jen přesné znení celé věty
Konkretizace:

Dálší upřesnění oblasti hledání:

Část názvu článku resp. diskuze resp. blogu

Název nadřazené skupiny

jméno autora

Datum publikace:
Výběr rozsahu období publikace:
Počáteční datum:
Konečné datum:
*Automaticky se nastavuje období 1 roku zpět.
**Datum se zadává ve formátu dd.mm.yyyy
  • [Recenze] Dresden Files (DF RPG + DF Accelerated)

    Dresden Files Roleplaying game Napsal gang ze Zlého Klobouku s Jim Butcherem Vydal Zlý klobouk (Evil Hat Productions), 2010 Dresden Files Accelerated Napsal http://www.d20.cz/clanky/produkty/recenze-dresden-files.html
  • Blades in the Dark v Kostce

    Cílem tohoto článku je umožnit vám co nejrychlejší "cold start" pro hraní Blades in the Dark (ukázkové sezení hry na YT zde). V první řadě je určen pro http://www.d20.cz/clanky/pravidla/blades-in-the-dark-v-kostce.html
  • Úplný průvodce vlkodlaky - příběh

    Úvod „Jsem co?“ „Vlkodlak, hochu,“ řekl prošedivělý muž, dle vzhledu zřejmě veterán příliš mnoha válek. „Vždyť víš, vyješ na měsíc, nesnášíš česnek, http://www.d20.cz/clanky/pribehy/5174.html
  • Censijská vražda

    Obyvatelé Censijské vsi jsou zaskočeni vraždou jedné z nejvýznamějších osob z obce. Je mnoho podezdřelých a příliš málo důkazů. Starosta poslal do města http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5173.html
  • [Překlad] Dobrodruhův průvodce Mečovým pobřežím

    Dobrodruhův průvodce Mečovým pobřežím - Sword Coast Adventurer's Guide Autoři: Joseph Carriker, Brian Cortijo, Jeremy Crawford, Steve Kenson, http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5170.html
  • Nyambe: Africká dobrodružství

    Přijde chvíle, kdy člověka znudí „západoevropské“ herní prostředí a začne hledat něco originálního. Pod originalitu lze schovat mnohé, od změny žánru po http://www.d20.cz/clanky/produkty/5153.html
  • Stvoření světů

    Stvoření al-Qadim Al-Qadim vznikl ve stejné době jako herní prostředí pro Dark Sun na konci roku 1990 a začátku roku 1991. Hlavními designery http://www.d20.cz/clanky/produkty/5102.html
  • Místo setkání

    = = = Meridan = = = Na krajinu kolem města padla tma před několika okamžiky, vše denní utichlo a vše noční je ostražité. Město se obléklo do tmavého http://www.d20.cz/clanky/pribehy/misto-setkani.html
  • Úvod do hry Das schwarze Auge 5e

    O existenci hry DSA jste se mohli dozvědět již dříve např. z časopisu Drakkar, konkrétně v čísle 29/2011. Od té doby stihla vyjít její nová, již pátá, http://www.d20.cz/clanky/produkty/uvod-do-hry-das-schwarze-auge-5e.html
  • Dvacet námětů na dobrodružství na Severu

    Sice DnD ani jiné hry nehraji, ale to mi nebrání netrpět čas od času stvořitelským syndromem. Jelikož se mi ho ne vždy podaří potlačit a nacházím se v http://www.d20.cz/clanky/stripky/5132.html
  • [Překlad] Dungeons & Dragons 5e

    Příručka hráče - Player's Handbook (PHB) Autoři: Mike Mearls, Jeremy Crawford, Rodney Thompson, James Wyatt, Robert J. Schwalb, Bruce R. Cordell Rok http://www.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-dnd-5e.html
  • Pět věcí, které vás může triologie Hobbit naučit o vedení hry

    1) Vyhněte se vypravěčsko-hráčským postavám Takzvané GMPC (pozn. překladatele: zkratka pro Game Masters Player Character, odvozeno od PC - Player Character/hráčská http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/5124.html
  • 13th Age

    Takže ty bys chtěl vědět něco víc o hře 13th Age? Inu je to hra na hrdiny, podobná dalšímu pokračování jiné, té nejoblíbenější, z her na hrdiny. Konkrétně http://www.d20.cz/clanky/produkty/5100.html
  • Obléhání Dragenfeldu

    Jednoduché krátké dobrodružství pro začínající hráče. Určeno postavám na 3. - 4. úrovni. dragenfeld, ZIP. 6,7 MB Dobrodružství pro pátou edici Dungeons&Dragons http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5117.html
  • V zrcadle

    Krátké detektivní dobrodružství (víkendový "one-shot") pro D&D 5e. Určeno postavám na minimálně na 3. a ideálně 4. úrovni. V zrcadle, ZIP. http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5111.html
  • Vědecká magie

    Nové zázemí Alchymistův učeň Jsi alchymista s určitým renomé, který se etabloval v alchymii po dlouhodobém učení u věhlasného mistra. Postrádáš http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5099.html
  • Unboxing Mouse Guard 2e

    Hurá už to přišlo tak to jdeme rozbalit Rozhodl jsem se podělit se s vámi o rozbalování Box Setu Mouse Guard 2e. Na tento dlouho očekávaný a odkládaný http://www.d20.cz/clanky/produkty/5086.html
  • Materiály a odkazy pro pátou edici D&D

    Pomůcky Česky Deník postavy - deník postavy s vyplňovatelnými poli, identický s tím, který naleznete v překladu Pravidel pro hráče na straně http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5078.html
  • [Recenze] Úplný průvodce vlkodlaky - Complete Guide to Werewolves

    Autor: Michael Tresca Vydavatel: Goodman Games Rok vydání: 2006 Úplný průvodce vlkodlaky je útlá knížečka o pouhých 72 stranách, sepsaná Michelem http://www.d20.cz/clanky/produkty/5083.html
  • [recenze] Moduly Tarie

    Moduly Tarie Napsal Karel "Charles" Černín s kolektivy Vydal Altar, 2004-2008 (?) Následující text vznikl v roce 2008 pro Pevnost, nicméně http://www.d20.cz/clanky/produkty/recenze-moduly-tarie.html
  • [recenze] Severní Taria

    Severní Taria Napsali: Karel "Charles" Černín, Petr Dolník, Pavel Salajka, Petr Stryk, Michaela Černínová, Tomáš Daněk Vydal Altar, 2007 Severní http://www.d20.cz/clanky/produkty/recenze-severni-taria.html
  • Před vydáním Dragon Age Complete Edition

    V letošním roce nás Green Ronin chystá oblažit novou, kompletní edicí Dragon Age RPG. K dispozici už je PDF verze, ale vzhledem k ceně je pro mě nezajímavá http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5057.html
  • Dvě detektivní dobrodružství

    Poslední případ Toto dobrodružství je volnou adaptací Gumshoe dobrodružství (tuším, že z knihy Book of Unremitting Horror) do D&D 4e prostředí http://www.d20.cz/clanky/svety/5050.html
  • Rudí mágové z Thaye, část V.

    Přehled geografie Země Thayanů je opřadena mnoha mýty a legendami a jen málokdo spatřil celou zemia přežil, aby mohl vyprávět. Samotní Thayané http://www.d20.cz/clanky/svety/5021.html
  • Legenda o Hlavě Vecnově

    Originál najdete zde Před mnoha lety, když jsme ještě hráli D&D, jsem vedl multikampaň, ve které proti sobě stály dvě hráčské skupiny. A jak už to http://www.d20.cz/clanky/stripky/legenda-o-hlave-vecnove.html
  • Rudí mágové z Thaye, část IV.

    Ekonomika Thaye Než začali Thayané obchodovat s magickými předměty, jejich ekonomika stála na zemědělské výrobě díky desetitisícům otroků přivlečených http://www.d20.cz/clanky/svety/5017.html
  • Rudí mágové z Thaye, část III.

    Lidé Thaye Ve většině zemí okolo Vnitřního moře se lidé nejvíce podobají mužům a ženám Tethyru a Amnu. Avšak rasové složení Thaye je zcela http://www.d20.cz/clanky/svety/5014.html
  • Rudí mágové z Thaye, část II.

    Impiltur Země vznikla před více než 300 lety, kdy se spojily městské státy Lyrabaru, Hlamachu, Dilpuru a Saršelu pod vlajkou válečného kapitána http://www.d20.cz/clanky/svety/5013.html
  • Rudí mágové z Thaye, část I.

    Historie Thaye     Východ je zahalen tajemstvím pro všechny, kteří žijí na záp http://www.d20.cz/clanky/svety/5012.html
  • Dvě setkání

    Setkání první Zatímco v okolním světě byl ještě pochmurný podzim, v Ileru byla už zima. Skrze ostře ohraničené průrvy v tmavých mracích prosvítala http://www.d20.cz/clanky/pribehy/dve-setkani.html
  • Dějmistrování: Podzemní dobrodružství II – Mapa

    Pokud jste jako já, milujete mapy podzemí. Je v tom cosi úchvatného, když se díváte na náčrt místností a chodeb, které žadoní o zaplnění strašlivými http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4991.html
  • Ledová magie v Pathfinderu [Překlad]

    Povolání, část I.     1.Kouzelník Navzdory možnostem není příliš zajímavou volbou. Záchranou může bý http://www.d20.cz/clanky/pravidla/4989.html
  • Dějmistrování: Podzemní dobrodružství I – Určení účelu

    Dobrodružství v podzemí mají mezi hráči občas špatnou pověst, zejména pak mezi těmi, kteří hrají dlouhou dobu. Někteří lidé tvrdí, že jsou nudná – jen http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4964.html
  • Překlad 13th Age

    13th Age Core Rulebook (13. věk Základní příručka) autoři: Rob Heinsoo, Jonathan Tweet rok vydání: 2013 V třináctém věku světa, http://www.d20.cz/clanky/pravidla/4976.html
  • Bohové zuřivosti Faerûnu I - Talos a Malar

    Talos     http://frealms.d20.cz/clanky/472/4969.html
  • Dlouhá noc

    Když se stmívá "...osy behtem an foru oyyr olg, iet ivniu oyo teht dlr ow, dnaref fouoyy mluos." Dívčí hlas snažící se o tajemnou intonaci http://www.d20.cz/clanky/pribehy/dlouha-noc.html
  • Dějmistrování: Jak udělat z dobrých her skvělé

    Tempo je nástroj používaný spisovateli, filmaři a designéry počítačových her, aby udrželi pozornost obecenstva a vdechli příběhu život. Velcí vypravěči http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4937.html
  • Nekontrolovatelný růst: Ekologie trolla

    Trollové jsou zrůdní obři hnaní neutuchajícím hladem někde na půli cesty mezi zvířecími dravci a zbytkem obrů. Tyto bestie s gumovou kůží si cení síly http://www.d20.cz/clanky/svety/4956.html
  • Nerull

    Velmistře Roslowe,   Nerullův kněz zemřel. Příčina smrti se zdá být přiložená, ale vzhledem k načasování a osobě, o níž se jedná nelze nečistou http://www.d20.cz/clanky/svety/4958.html
  • Dějmistrování: Vdechněte vzkříšení nový život

    Říká se, že jedinou jistou věcí v životě jsou smrt a daně. V mnoha fantasy prostředích je však místní výběrčí daní obávanější daleko víc než Zubatá. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4923.html
  • Vesnice D6

    Podnebí? Když opravdu nevíte jak začít, jinak samozřejmě vezměte místo, kde hrajete. (Kdo tu žije na Zemi - co tu jde najít bez nějkého ladu a skladu) 1 http://www.d20.cz/clanky/svety/4934.html
  • Narativní hraní s tarotem (+Engel)

    Obsah Pro snazší orientaci první (tato) strana obsahuje úvodní stručné shrnutí postupů, které jsou podrobně rozepsány na straně druhé. že by toho http://www.d20.cz/clanky/pravidla/narativni-hrani-s-tarotem-engel.html
  • My Sme Goblini

    My sme goblini!   My lížem žáby! My loupíme! My dlouhány hubíme! Pálíme je od pat k hlavě, my je bolíme a pak zmrtvýme! Velký http://www.d20.cz/clanky/pravidla/my-sme-goblini.html
  • Background vs. Archetyp: Charaktery postav (N/PC)

    Dva druhy příběhů Tento článek se zrodil, když jsem se bavil s jednou kamarádkou o jedné staré Star Wars hře. Stěžovala si, že jí ta hra a její postava http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/background-vs-archetyp-charaktery-postav.html
  • Zamoření: Ekologie krysodlaka

    Dosud nikdo nepřežil divoké útoky, byť jeden postarší muž, Donnal, instruktor lukostřelby sil Jejího Veličenstva ve výslužbě, žil dost dlouho na to, http://www.d20.cz/clanky/svety/4911.html
  • Omezení a zdroje magických systémů

    Než se dostanu k samotnému tématu, je potřeba se alespoň letmo zmínit o samotném základu: Nebudu zde na tomto místě nic moc dokazovat, prostě zkuste http://www.d20.cz/clanky/pravidla/omezeni-a-zdroje-magickych-systemu.html
  • Mezi mrchožrouty: Ekologie ghúla

    Sám ve své studovně za noci si Pelagast Mladší všiml zprávy, která hořela v ohřívacím koši, u něhož si chladil své stárnoucí kosti. Ten kousek http://www.d20.cz/clanky/svety/4920.html
  • Ekologie nymfy

    Uspokojen plnou pozornosti svých kolegů Dreelix pokračoval. "Dnes nám Zantoullios poreferuje o výsledcích naší malé lesní výpravy. Grindle oznámí stav http://www.d20.cz/clanky/svety/4910.html
  • Stín, který byl

    Starý ztřeštěný Ildan Vypravěč tohoto příběhu sám sebe nazývá Ildan. Kromě toho o sobě moc neprozradí… alespoň ne přímo. Názory, které ale vyvěrají http://www.d20.cz/clanky/svety/4897.html
  • Válka krve

    Věčný zápas Prosím račte vstoupit. Posaďte se k mému stolku. Nedotkejte se run. Poskytují nám určitou míru ochrany před zvědavýma a věštícíma http://www.d20.cz/clanky/svety/4896.html
  • Aférka Iggwilv a Graz'zte

    Neztracená láska Není nic zvláštního na člověku hledajícím svou ztracenou lásku. Vidím to ve tvých očích. Ta, na které ti záleží, tě zanechala v http://www.d20.cz/clanky/svety/4889.html
  • Strahd a van Richten

    Zoufalý příchod Madam Zpěváková! Pátral jsem po Vistanijské karavaně celé týdny. Zabralo mi mnoho dní vás dohnat. Jste zjevně ve spěchu, ale já http://www.d20.cz/clanky/svety/4890.html
  • Příběhy Impéria - Kniha dobrodružství

    Příběhy Impéria - Kniha dobrodružství Napsali:Ecthelion^2 (Jonáš a Kryštof Ferenc) Vydalo: Mytago, 20012 Jedná se o rozšiřující příručku http://www.d20.cz/clanky/produkty/pribehy-imperia-kniha-dobrodruzstvi.html
  • Erevis Cale 1 - Soumrak - Paul S. Kemp

    Před časem nám FantomPrint naservíroval první díl z nové trilogie ze světa Forgotten Realms – Soumrak. Jejím hlavním hrdinou je Erevis Cale a už když http://frealms.d20.cz/clanky/466/4888.html
  • [Nerath] Z Pamětí mystika [Iladed]

    Díl první - Setkání „A zas je nás o jednoho míň…“ utrápený hlas se odrazil o dřevěné dno právě dopitého korbele. „Ale dokázali jsme to. Nikdo http://www.d20.cz/skupina/120/clanky/4883.html
  • [Nerath] Průvodce postavami

    [page name="Ostatní"] Osud nám přivál do cesty řadu postav. S některými se již nesetkáme, s jinými dost možná ještě ano. Ať tak či onak, příběh http://www.d20.cz/skupina/120/clanky/4887.html
  • [Nerath] Ivanovy zápisky

    Souhrn **** Dějství prvé **** Setkání skupiny. Vydáváme se do podzemí v doprovodu Kozlovského. Pár šarvátek s nemrtvými. Pavouk nakažen záha http://www.d20.cz/skupina/120/clanky/4882.html
  • [Nerath] Erikovy vzpomínky

    [page name="Část první - Začátek konce"] Část první - Začátek konce   Všechno to začalo velkým pádem. Pro Nerath, pro mě, a v neposlední http://www.d20.cz/skupina/120/clanky/4878.html
  • [Nerath] Tři dopisy

    Dopis 1: Adresát: Poručík Renault, Hlídka Na váš rozkaz jsem infiltroval místní buňku tajné organizace Nehynoucího plamene. Infiltrace organizace http://www.d20.cz/skupina/120/clanky/4879.html
  • [Nerath] Pavoukovy myšlenky

    Vyzvednutí nebožtíka..   Zdar dědo, zase na tebe myslím, musím se přiznat, že mi chybíš a chybí mi tvoje moudré rady, kterými jsi vždy prokoukl http://www.d20.cz/skupina/120/clanky/Nerath.html
  • [Nerath] Pao-chuangovy zápisky

    1. Císařská hrobka Káně krouží po obloze. Myši pobíhají v síni. Drak spí v hlubinách. Budu toho litovat. To jsem si říkal, když jsem http://www.d20.cz/skupina/120/clanky/4871.html
  • Engel - Úvod do světa

    Přehled témat: Všechna témata jsou probrána pokud možno zběžně a stručně, především pro potřeby nových hráčů. ST poskytnou představu o světě, ale mnohé http://www.d20.cz/clanky/svety/engel-uvod-do-sveta.html
  • Na štítě

    Odrazový můstek: Napříč historií vkládaly válečnické kultury totemickou hodnotu do těl svých padlých. Ochranou těch svých poskytovaly své straně morální http://www.d20.cz/clanky/svety/4861.html
  • Corellon a Grúmš

    Elfí soutěska Slož si své vybavení, příteli. Dnes již se dál vydávat nebudeme – alespoň ne, dokud nepadne noc. Vidíš ten most támhle, za hranicí http://www.d20.cz/clanky/svety/4860.html
  • Zotročeni osudem

    Odrazový můstek: Během jedné z period Byzantské říše bylo legálně dovoleno zotročit oběti ztroskotání, pokud je moře vyhodilo na váš břeh. Pokud však http://www.d20.cz/clanky/svety/zotroceni-osudem.html
  • [Překlad] Dungeons & Dragons 4e

    Překlady základních příruček     Dungeons & Dragons Player's Handbook 4E autoři: Rob Heinsoo, Andy Collins, James Wyatt rok http://www.d20.cz/clanky/pravidla/dnd4e-preklad.html
  • Osamělý drow - Lovcovy čepele 2 R. A. Salvatore

    Drizzt, který osaměl v srdci armád všemožné havěti zosobněného zla, je opět sváděn Lovcem ve svém nitru, aby se probojoval z tohoto obklíčení. I když http://frealms.d20.cz/clanky/466/4853.html
  • Návrhářské cíle kněze

    (Omlouvám se, že tento článek přinášim s týdenním zpožděním. pozn. překl.) Před několika týdny jsem se s vámi podělil o celkový náhled na návrhářské http://www.d20.cz/clanky/produkty/4842.html
  • Otevřené hraní RPG - klub Tomovy hry, Praha

    Všechny Vás srdečně zvu na RPG program v pražském herním klubu Tomovy hry (ex-Mephit), Arbesovo náměstí 14, Praha 5.   V klubu se konají předváděčky http://www.d20.cz/skupina/198/clanky/opengaming.html
  • Minulosti a motivy: bližší pohled

    Před nedávnem jsem otevřel oponu, abych vám ukázal, nad čím přemýšlíme ohledně minulostí a motivů a jak fungují jako systém, který uděluje dovednosti http://www.d20.cz/clanky/produkty/4835.html
  • Drow, aneb temný elf (shrnuté dohady a povědomí)

    Pojďme si nejprve ujasnit pojmy - Co je to takový drow a odkud pochází? Typický drow, neboli temný elf, je fotografickým a povahovým negativem typického http://www.d20.cz/clanky/svety/4831.html
  • Svět Malazského Impéria a RPG

    Za ta léta autogramiád, turné a rozhovorů se mě častokrát ptali, jak se to má s původem románů ze světa Malazu v hraní RPG. Mé odpovědi byly vágní i http://www.d20.cz/clanky/stripky/4830.html
  • [Technocracy SF] Setting

    Základ 3WoD, nicméně: downgrade - likvidace globálních konspirací a jejich střetů frakce zachovány jak byly, ale ve hře budou mít spíše minimální http://www.d20.cz/skupina/171/clanky/tech-sf-setting.html
  • Dvůr hvězd: Baba Jaga, Matka všech čarodějnic

    Stařena přijme chléb, který jí mladík nabídl a poděkuje. „Možná ti budu jednoho dne užitečná,“ řekne. „Pověz mi, co hledáš.“ Mladý muž vysvětlí http://www.d20.cz/clanky/svety/4803.html
  • Rary Zrádce

    Sem s představením! „Vítejte poutníci na skromném představení dnešního večera! Bohužel mám znepokojivou novinu: náš soubor tanečníků se trochu zdržel. http://www.d20.cz/clanky/svety/rary-zradce.html
  • Temný učedník 3 - Jantar a krev Margaret Weis

    Mína se objevuje na břehu Krvavého moře v podobě sedmileté dívky, která ztratila paměť. Jediné co si pamatuje je, že se musí dostat do Božího domova, http://dragonlance.d20.cz/clanky/359/360/4796.html
  • Odkaz Nerathu

    Svět lidí je roztříštěný a rozdělený, ponořený do prohrané bitvy s temnícím světem a svou vlastní nevědomostí. Nebylo tomu tak vždy. Kdysi lesk http://www.d20.cz/clanky/svety/4777.html
  • Zkazky úchvatných dobrodružství

    Část třicátá první – Ve jménu letního dvora Ležel na ledové podlaze a díval se vzhůru širokým chřtánem šachty. Táhla se až k vrcholu věže mnoho set http://www.d20.cz/skupina/121/clanky/svenovy-zapisky-3.html
  • Bez omezení

    Teorie herního vývoje je plná dvojakosti. Hra versus simulace. Složitost versus jednoduchost. Sandbox versus příběhovost. A tak dále. Existuje však http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4792.html
  • Kas a Vecna

    Nezvaný host „Á, vidím, že dorazil nezvaný host, přesně jak jsem očekávala. Ano, vím, že sis užíval můj tanec dnešního večera. Nejsi první giorgio, http://www.d20.cz/clanky/svety/kas-a-vecna.html
  • Přizpůsobitelnost a složitost

    Na úplném počátku nabízelo Dungeons & Dragons jen velmi malou přizpůsobitelnost. Naházeli jste si statistiky (a když byl váš DM namyšlený, nedovolil http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/pravidla.html
  • DMské zkušenosti: V minulém díle Iomandry...

      STŘEDEČNÍ NOC. Je čtvrt na 7 večer. Hráči vyzvedli večeři a scházejí se kolem stolu. Jak je u skupiny zvykem, jeden z hráčů koupil večeři http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4787.html
  • Corellonovi věrní

    Magie, umění, obnova a krása – to jsou Ochráncovy obory, dary, které pradávný Corellon propůjčil smrtelnému světu, když rosa Stvoření ještě zasychala http://www.d20.cz/clanky/svety/corellon.html
  • Jak získat z pravidel co nejvíc

    Minulý týden jsem mluvil o účinku prezentace pravidel na hru, zejména vzhledem k jejich množství. Tento týden bych v tom rád pokračoval. Budu pojednávat http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4785.html
  • DMské zkušenosti: Překvapení! Epičtí goblini!

      PONDĚLNÍ NOC. Dobrodruzi jsou na 22. úrovni a právě putují jako posádka na lodi směřující západně přes Dračí moře. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4784.html
  • [Recenze] Dračí doupě II podle Jersona

    Svou recenzi DrD2 jsem původně chtěl napsat až poté, co si ho zahraju s někým z autorů, ale protože k tomu v dohledné době nedojde, napíšu ji z pohledu http://www.d20.cz/clanky/produkty/4781.html
  • Cesta stezkami neviděnými

      A ti kteří se narodili nedaleko, ti kteří chodí stezkami neviděnými a ti kteří znají pravidla přirozeného světa, který je pod vlivem Vílí divočiny http://www.d20.cz/clanky/svety/nevidene-stezky.html
  • [Recenze] Dračí doupě II

    Malý update po dvou letech Tato recenze se po svém vydání setkala, stejně jako reakce a kritiky mnoha dalších lidí na tomto webu, se značným odmítnutím http://www.d20.cz/clanky/produkty/recenze-drd2.html
  • Zachování minulosti

    V mé nové roli u Wizards of the Coast je mou povinností podívat se na hru jako celek, ne jen na nejnovější příručky. Mou prací není rýpat se v této http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4780.html
  • Volání Vílí divočiny: Putující bardi

    Dbej mých varovných slov, člověče, slyš! Neb jinak tě příběhy tyhle zahubí spíš, jako malý viděl jsem věci divotvorné. vykouzlené pomocí http://www.d20.cz/clanky/svety/4770.html
  • Princ mrazu

    Existuje místo, kde slunce nikdy nevychází a měsíc nikdy nezapadá, kde stromy jsou navždy pokryty ledem. Na severu se k obloze tyčí mohutný ledovec. http://www.d20.cz/clanky/svety/princ-mrazu.html
  • [HtV scénář] Netvoři v LA

    Pátrání po nepříteli Rámcové schéma první části příběhu nepřehládněte, podstatné - SCHÉMA KONFLIKTU Obrázky u Marie Julie Andrezie v mailu foto http://www.d20.cz/clanky/svety/htv-scenar-netvori-v-la.html
  • Magie a tajemno

    D&D zahrnuje mnoho témat. Má práce na hře pak může vypadat téměř schizofrenně, jak skáču z jednoho tématu na druhé. Musíte to se mnou vydržet. Nedokážu http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4775.html
  • Ostružiníková královna

    Napříč Světem, často nepříjemně blízko izolovaných městeček bojujících o přežití, se rozkládají hájky, které jakoby ignorovaly změny ročních dob. Listy http://www.d20.cz/clanky/svety/4765.html
  • [Recenze] Příběhy Impéria

    Příběhy Impéria Napsali bratři Ecthelioni (Ecthelion^2), Jonáš a Kryštof Ferenc Vydalo Mytago, 2009 Bratři Ecthelioni jsou aktivními členy http://www.d20.cz/clanky/produkty/recenze-sote.html
  • [Překlad] Greyhawk

    Return to the Temple of Elemental Evil - Návrat do Chrámu živelného zla autor: Monte Cook rttoee online - úvod, městečko Homlet, Vodní hrad http://www.d20.cz/clanky/svety/4504.html
  • [Překlad] Dungeons & Dragons 3.Xe

    Příručka hráče - Player's Handbook (PHB) autoři: Monte Cook, Johnathan Tweet, Skip Williams rok vydání: 2000 Player's Handbook je 290 stránková http://www.d20.cz/clanky/pravidla/1482.html
  • Kalnokořání: Obchodní sněm

    Ponořeno pod podmáčenou půdou na okraji velké Kalnoroklové bažiny ve Vílí divočině se před zraky hněvivých šlechticů Letního dvora ukrývá tajemství. http://www.d20.cz/clanky/svety/4757.html
  • Schopnosti s jinou příchutí

      Každá schopnost má svůj popisek, pár řádek atmosférického textu hned pod jménem schopnosti, které popisují, jak se ta projevuje v akci. To, že http://www.d20.cz/clanky/pravidla/schopnosti-s-jinou-prichuti.html
  • [Překlad] Dungeons & Dragons 4e SK

    Príručka Hráča Tento Svet Potrebuje Hrdinov Do rozprávkového sveta čarov a príšer prichádza nový vek dobrodružstiev. Táto http://www.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-4e-sk.html
ČAS 0.18727707862854 secREMOTE_IP: 23.20.35.9